نرم افزار مدیریت مطب
نرم افزار مدیریت مطب اکسیر نرم افزاری جامع جهت یکپارچگی سیستم های پزشکی است که با قابلیت اتصال به بیمه، جستجوی هوشمند، آمار و گزارشات، متون آماده، قلم نوری، پنل پیامک، و سایر امکانات در اخیار پزشکان عزیز قرار می گیرد.
امکانات نرم افزار مدیریت پزشکی اکسیر
نرم افزار مدیریت مطب اکسیر شامل دو قسمت منشی و پزشک می باشد :
قسمت منشی
بخش پذیرش
بخش وقت دهی
- مشاهده خلاصه پرونده بیمار توسط منشی و پزشک
- سرعت بالا در دستیابی به اطلاعات هر بیمار
- نمایش همه ی وقت های داده شده به صورت لیست در تاریخ مورد نظر شما همراه با ساعت
- امکان پرینت فیش برای بیماران
- امکان وقت دهی به دو روش کاملا آسان
- امکان جا به جایی وقت داده شده به بیمار ,تنها با یک کلیک
- امکان جستجو در وقت دهی
- قابلیت لغو و جا به جای نوبت
- تعیین وضعیت نوبت یک فرد از لحاظ اینکه اوکی و تایید هست، کنسل، یا نامعلوم
- نمایش یک تقویم گرافیکی برای سهولت بیشتر در وقت دهی
- نمایش روزهای تعطیل , ولادت و شهادت در تقویم وقت دهی
- نمایش لیست انتظار بیماران
- چاپ قبض های نوبت دهی بیمار
- قابلیت تفکیک رنگ نوبت دهی ها برای مشخص شدن اولویت نوبت ها
- جستجوی وقت دهی بر اساس نام پزشک در صورت استفاده چند پزشک از سیستم
- ارسال پیامک سریع از طریق سیستم وقت دهی
قسمت پزشک
ثبت آزمایش ها و مدارک
بخش ویزیت
- امکان ویزیت بیمار از طریق قلم نوری
- امکان تشخیص نوع درمان و هدایت بیمار به بخش مربوطه
- امکان ثبت تشخیص پزشک قبل از انجام خدمات
- امکان کنترل و مقایسه ی موارد تشخیص داده شده با خدمات ارائه شده
- امکان الصاق تصاویر و درج توضیحات و پیوست های تشخیص
- امکان نمایش بیماران ارجاع داده شده برای انجام آزمایشات , تست ها و ... و نمایش آن ها با رنگ های متنوع
- امکان چاپ نسخه بر روی دفترچه بیمه
- نمایش نوبت های امروز در مانیتور پزشک
- امکان تعریف انواع دارو, واحد دارو
- امکان تعریف نحوه ی مصرف دارو
- امکان تعریف انواع بیماری به صورت پیش فرض جهت پیشنهاد دارو
- مشخص نمودن نکات مثبت بالینی و بیماری های خاص هر بیمار
- امکان ایجاد تمپلیت های پیش فرض برای تشخیص دارو , تشخیص پزشک , روش درمان و شکایات بیمار
- تخصیص فضایی به تاریخچه ی بیماری فرد , آلرژی ها و... به منظور سهولت کار پزشک و سرعت انجام کار
- استفاده از متن ها ی آماه برای سرعت عمل بیشتر
- اضافه کردن مواردی که نسبت به سایر موارد پزشک ها بیشتر از آن ها استفاده میکنند در قسمت favorite list برای در دسترس بودن و سرعت عمل بیشتر
- امکان تشکیل پروفایل برای داروها ی روتین
- تخصیص فضایی به تاریخچه ی بیماری فرد , آلرژی ها و... به منظور سهولت کار پزشک و سرعت انجام کار
- استفاده از متن ها ی آماه برای سرعت عمل بیشتر
- امکان ارتباط میان منشی و پزشک از طریق چت داخلی
- امکان ویزیت با چند روش مختلف مثل لیست آماده دارو و تشخیص، یا تایپ یا قلم نوری
- پرینت از صفحه قلم نوری
بخش گزارشات
- تهیه ی گزارشات متنوع آماری روزانه , ماهیانه و یا با تاریخ های دلخواه
- قابلیت کنترل تعداد چاپ هر گزارش
- قابلیت تعریف پارامترهای ورودی گزارش مانند تاریخ و ساعت
- امکان export اطلاعات به نرم افزار های مختلف جهت ویرایش یا بایگانی اطلاعات excel,pdf,text
- ارائه گزارشات مالی و تشخیصی به پزشک
- امکان مشاهده ی اطلاعات بیمار از طریق وب سرویس در هر نقطه و هر جا
- امکان تهیه پشتیبان گیری دستی و اتوماتیک جهت بالا بردن امنیت اطلاعات
- کپی اتوماتیک اطلاعات فایل پشتیبان برروی هارد اکسترنال
- نمایش اطلاعات سال کاری
- امکان گزارش گیری بر اساس سیستم وقت دهی
قابلیت های برنامه
- اجرای نرم افزار در تمام محیط های ویندوزی از (ویندوز 7 سرویس پک 1 تا ویندوز 10)
- بکارگیری کارآمد ترین زبان های برنامه نویسی 2018
- استفاده از مشاوره پزشکان متخصص در کلیه ی بخش های نرم افزار
- پشتیبانی سال اول رایگان
- امکان تعریف دفترچه تلفن به صورت گروه بندی شده جهت ارسال پیامک های گروهی
- امکان استفاده از نرم افزار به صورت شبکه بدون نیاز به اینترنت
- امکان استفاده از تجهیزات هوشمند و امکاناتی مانند قلم نوری و پیامک
- امکان چاپ گواهی های از پیش تعریف شده مانند گواهی استراحت، نامه بستری، معرفی نامه
- امکان ساخت فرم ها و فیلد ها بدون نیاز به برنامه نویسی
- امکان پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار توسط خود مشترک از هر دو قسمت نرم افزار
مزایای استفاده از برنامه
[ol]
عدم نگرانی مدیران جهت حفظ و نگهداری پرونده های دستیرضایت بیمار از کیفیت درمان و زیبایی ظاهری درمانگاهسرعت بالا در دستیابی به اطلاعاتاستفاده ی مفید از فضای درمانگاهعدم انتقال آلودگی و میکروب از یک بخش به بخش دیگر توسط پرونده ها ی دستینقطه ی قوت اکسیر راه اندازی کامل نرم افزار , آموزش کامل پرسنل همراه با ارائه خدمات پشتیبانیما توانسته ایم پرونده های دستی را به طور کامل حذف کنیم و تمام روش های نوبت دهی را بهم وصل کرده ایم[/ol]