نام کاربري: رمز عبور:

سئو چیست ؟

بازديد : 12 | یکشنبه 26 مرداد 1399 - 10:31
kiantech
ارسالي ها : 1
عضويت : 26 /5 /1399
سئو چیست ؟


SEO یا همان بهینه سازی سایت روشی است که برای دیده شدن سایت در نتایج
موتور جستجو استفاده می شود. در این روش از تکنیک های تعریف شده استفاده می
شود و معمولا بین شش ماه تا یک سال زمان می برد. سئو کمک می کند تا سایت
ما در نتایج جستجوی کاربران اینترنتی که به دنبال محصول یا خدماتمان از
طریق موتورهای جستجو مانند:  Google ، Bing و Yahoo هستند، دیده شود.

تفاوت نتایج سئو و نتایچ گوگل ادز چیست؟
برای اینکه یک سایت در بالای لیست نتایج جستجو قرار بگیرد، باید سئو شود
و یا از تبلیغات موتور جستجو استفاده کند. گفتنی است سایت هایی که با روش
تبلیغات پولی موتور جستجوگر توانستند در لیست نتایج قرار بگیرند، قابل
تشخیص هستند. گوگل ادز یا سئو مقاله ای که در آن بصورت کامل تفاوت بین سئو و گوگل ادز را برای شما مطرح کردیم.

نقش توضیحات متا در سئو چیست؟
توضیحات متا، متنی است که در زیر صفحه ما در نتیجه ی موتور جستجو ظاهر
می شود. این متن شامل توضیحی کلی درباره یک پست است. متا هنوز اهمیت ویژه
ای دارد، اما روش نوشتن آن نسبت به گذشته فرق کرده است. در گذشته متا متنی
پر از کلمات کلیدی بود که به صورت سفارشی برای ربات های موتور جستجوگر
آماده می شد، اما امروزه این متن باید به طوری تنظیم شود که کاربران
اینترنت را راضی کند بر روی سایت ما کلیک کنند.

نام دامنه ما باید شامل کلمات کلیدی باشد؟
فقط به دلیل سئو نباید از کلمات کلیدی در دامنه سایت استفاده کنیم، زیرا
این موضوع حتی می تواند به سئو سایت ما آسیب برساند. واضح تر بگویم، اگر
برند ما دارای یک کلمه کلیدی است خوب است. اما کسی هیچ وقت از سایتی که پر
از کلمات کلیدی است خرید نمی کند.

در یک صفحه باید از چند کلمه کلیدی استفاده کنیم؟
متاسفانه نمی توان عدد دقیقی درباره ی تعداد کلیدی مجاز در یک صفحه گفت،
زیرا این روش اشتباهی برای بهینه سازی سایت است. درچند سال اخیر گوگل برای
سایت هایی که بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده می کنند و انسجام محتوایی
ندارند، مجازات تعیین کرده است. تراکم کلمات کلیدی در یک صفحه حس بدی به
کاربر می دهد و باعث می شود از خواندن این محتوا منصرف شود. پس بهتر است
هنگام نوشتن یک محتوا بگذاریم در حد طبیعی از کلمات کلیدی استفاده کنیم و
نگران تعداد آن ها نباشیم.

تفاوت بین لینک داخلی و ورودی چیست؟
لینک های داخلی، پیوند هایی بین دو صفحه در سایت ما هستند. با کلیک
برروی این لینک ها از یک صفحه سایت به صفحه ی دیگری از سایت می رویم. لینک
های ورودی در بیرون از سایت ما اتفاق می افتند و به محتوای سایت ما پیوند
داده می شوند. گفتنی است هر دو روش در سئو ارزشمند هستند.

در هر پست به چه تعداد لینک نیاز داریم؟
زمانی که می خواهیم درون یک پست لینک گذاری کنیم نباید زیاده روی کنیم.
بهتر است در لینک گذاری به این نکته توجه کنیم: لینک هایی را در پست قرار
بدهیم که باعث بهبود تجربه ی کاربر می شوند.

علامت فاصله گذار « | » در کدام قسمت صفحه کلید است؟
زمانی که می خواهیم عنوان پستی را بنویسیم معمولا برای فاصله گذاشتن بین
کلمات کلیدی از علامت | استفاده می کنیم. جایگاه این علامت در صفحه کلید
ها، متفاوت است. در برخی از صفحه کلید ها با استفاده از کلید SHIFT+ در
برخی دیگر برروی کلید کنار enter قرار دارد.

آیا برای سئو نیاز به دانستن کد داریم؟
یکی از سوالات سئو که برای بسیاری از شما رخ داده است این است که آیا
بری انجام سئو نیاز به یادگیری کد داریم ؟ همانطور که برای همه بخش های
طراحی سایت نیاز به دانستن کدنویسی نداریم، در سئو هم برای همه ی بخش ها
نیاز به دانستن کد نداریم. در برخی از تکنیک ها پیشرفته سئو نیاز به درکی
کلی از کدنویسی داریم اما این موضوع برای همه بخش های سئو لازم نیست.

گروه انفورماتیک کیان تک
این مجموعه بیش از ۹ سال است که در زمینه سئو سایت و طراحی سایت در مشهد فعالیت دارد و با کادری مجرب در زمینه سئو سایت بصورت اصولی سایت شما را سئو میکند. در این مقاله سعی کردیم برخی از سوالات سئو را که در ذهن شما کاربران محترم ممکن است رخ داده باشد را رفع کنیم.
امضاي kiantech


گروه انفورماتیک کیان تک در زمینه طراحی سایت مشهد و سئو سایت مشهد فعال می باشد.
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.