نام کاربري: رمز عبور:

نرم افزار مدیریت مطب اکسیر

بازديد : 8 | سه شنبه 26 آذر 1398 - 15:16
talashnet_yalda
ارسالي ها : 3
عضويت : 17 /9 /1398
نرم افزار مدیریت مطب اکسیر
نرم افزار مدیریت مطب اکسیر نرم افزاری جامع جهت یکپارچگی سیستم های پزشکی و همکاری با جامعه بزرگ پزشکی در سراسر کشور که با قابلیت جستجوی هوشمند، آمار و گزارشات، متون آماده، قلم نوری، پنل پیامک، پنل بیمه و سایر امکانات به مناسبت فرارسیدن یلدا و آغاز جشنواره یلدا تا تاریخ 10 دی ماه، 3 طرح ویژه برای خرید نرم افزار در نظر گرفته است.


طرح قرمز : لایسنس نرم افزار به همراه پنل پیامکی
طرح سبز : لایسنس نرم افزار به همراه دستگاه قلم نوری
طرح بنفش: لایسنس نرم افزار به همراه پنل پیامکی و دستگاه قلم نوری


امکانات نرم افزار مدیریت پزشکی اکسیرنرم افزار مدیریت مطب اکسیر شامل دو قسمت منشی و پزشک می باشد :

قسمت منشی :

بخش پذیرش
  • دسترسی به پرونده الکترونیک بیمار در کمترین زمان
  • پذیرش بیمار در کمتر از ده ثانیه
  • جلوگیری از ثبت بیمار تکراری
  • ایجاد شدن شماره ی پرونده برای بیمار به صورت اتوماتیک
  • وارد نمودن مشخصات عمومی بیمار در کمترین زمان
  • امکان تشکیل سوابق مراجعه به تعداد نامحدود برای یک بیمار
  • مشخص نمودن نوع سرویس (ویزیت , جراحی و ...)
  • مشخص نمودن حق سرویس مورد نظر (هزینه ی ویزیت , هزینه جراحی و... )
  • وارد کردن میزان تخفیف در صورت تمایل به تفکیک سرویس
  • نمایش مبلغ قابل پرداخت توسط بیمار با محاسبه ی حق بیمه , حق سرویس و تخفیف ها به صورت اتوماتیک
  • جستجوی پرونده ی بیمار بر اساس هر المانی که پرونده ی شخص توسط آن ذخیره شده است
  • مشخص نمودن تاریخ و ساعت پذیرش
  • مشخص نمودن علت مراجعه بیمار
  • تعیین نوع دفترچه ی بیمار
  • وارد نمودن شماره دفترچه بیمار
  • تعریف انواع بیمه های طرف قرارداد با مطب شما ومشخص شدن فرانشیز آن
  • وارد نمودن درصد بیمه ی مورد نظر
  • مشخص کردن مبالغ تخفیف سرویس ها و خدمات برای انواع مراجعین به صورت کاملا هوشمند و خودکار
  • محاسبه ی تخفیفات برای هر نوع مراجعه کننده
  • قابلیت تعریف چندپزشک
  • تعریف انواع تخصص های ارئه شده در مطب یا کلینیک
  • امکان گرفتن پرینت از نسخه
  • وجود یک فیلد با عنوان {توضیحات}در پرونده برای هرگونه توضیحات در خصوص بیمار مربوطه
  • امکان تغییر در پرونده ی بیمار پس از ذخیره شدن
  • امکان حذف پرونده های قدیمی
  • ایجاد ماژول های اختصاصی برای پزشکان متخصص
  • نمایش سابقه ی مراجعه ی فرد بیمار
  • امکان نمایش کلیه ی مراجعات همراه با جزییات مالی
  • نمایش مجموع مبلغ پرداختی کل از طرف بیمار در طی مراجعه های مختلف
  • امکان ارجاع بیمار از پذیرش به سیستم پزشک
  • امکان نمایش پرونده های منتظر , تمام شده , کنسل شده و اختصاص دادن رنگ های خاص به این موارد برای راحتی هرچه بیشتر
  • امکان نمایش تعداد ویزیت ها و تعداد پذیرش های انجام شده در روز مورد نظر
  • امکان محاسبه BMI ایجاد Favorite List در فیلد های بخش اطلاعات فردی و پذیرش با توجه به عنوان وارد شده
  • امکان پرینت فیش برای بیمار
  • امکان پذیرش بدون نیاز به انتخاب سرویس (پذیرش سریع اتوماتیک)
  • امکان پذیرش جدید یا ویرایش اطلاعات توسط پزشک
  • ترتیب پرونده ها بر اساس کد پرونده یا نام خانوادگی


بخش وقت دهی
  • مشاهده خلاصه پرونده بیمار توسط منشی و پزشک
  • سرعت بالا در دستیابی به اطلاعات هر بیمار
  • نمایش همه ی وقت های داده شده به صورت لیست در تاریخ مورد نظر شما همراه با ساعت
  • امکان پرینت فیش برای بیماران
  • امکان وقت دهی به دو روش کاملا آسان
  • امکان جا به جایی وقت داده شده به بیمار ,تنها با یک کلیک
  • امکان جستجو در وقت دهی
  • قابلیت لغو و جا به جای نوبت
  • تعیین وضعیت نوبت یک فرد از لحاظ اینکه اوکی و تایید هست، کنسل، یا نامعلوم
  • نمایش یک تقویم گرافیکی برای سهولت بیشتر در وقت دهی
  • نمایش روزهای تعطیل , ولادت و شهادت در تقویم وقت دهی
  • نمایش لیست انتظار بیماران
  • چاپ قبض های نوبت دهی بیمار
  • قابلیت تفکیک رنگ نوبت دهی ها برای مشخص شدن اولویت نوبت ها
  • جستجوی وقت دهی بر اساس نام پزشک در صورت استفاده چند پزشک از سیستم
  • ارسال پیامک سریع از طریق سیستم وقت دهی


قسمت پزشک:
ثبت آزمایش ها و مدارک
  • ثبت آزمایشات بیمار به دو صورت : 1- تایپی 2- ثبت عکس آزمایش
  • امکان اضافه نمودن آزمایش های خاص با توجه به تخصص پزشک
  • امکان اضافه نمودن عکس از مراحل درمان بیمار و درج در پرونده ی شخص
  • امکان بزرگ نمایی تصاویر مربوط به بیمار با چند درجه ی مختلف
  • امکان مشاهده ی تصاویر در پنجره ها ی جداگانه
  • اختصاص دادن فایل های جداگانه برای تصاویر هر شخص
  • ثبت اطلاعات آزمایشات توسط پزشک و منشی



بخش ویزیت
  • امکان ویزیت بیمار از طریق قلم نوری
  • امکان تشخیص نوع درمان و هدایت بیمار به بخش مربوطه
  • امکان ثبت تشخیص پزشک قبل از انجام خدمات
  • امکان کنترل و مقایسه ی موارد تشخیص داده شده با خدمات ارائه شده
  • امکان الصاق تصاویر و درج توضیحات و پیوست های تشخیص
  • امکان نمایش بیماران ارجاع داده شده برای انجام آزمایشات , تست ها و ... و نمایش آن ها با رنگ های متنوع
  • امکان چاپ نسخه بر روی دفترچه بیمه
  • نمایش نوبت های امروز در مانیتور پزشک
  • امکان تعریف انواع دارو, واحد دارو
  • امکان تعریف نحوه ی مصرف دارو
  • امکان تعریف انواع بیماری به صورت پیش فرض جهت پیشنهاد دارو
  • مشخص نمودن نکات مثبت بالینی و بیماری های خاص هر بیمار
  • امکان ایجاد تمپلیت های پیش فرض برای تشخیص دارو , تشخیص پزشک , روش درمان و شکایات بیمار
  • تخصیص فضایی به تاریخچه ی بیماری فرد , آلرژی ها و... به منظور سهولت کار پزشک و سرعت انجام کار
  • استفاده از متن ها ی آماه برای سرعت عمل بیشتر
  • اضافه کردن مواردی که نسبت به سایر موارد پزشک ها بیشتر از آن ها استفاده میکنند در قسمت favorite list برای در دسترس بودن و سرعت عمل بیشتر
  • امکان تشکیل پروفایل برای داروها ی روتین
  • تخصیص فضایی به تاریخچه ی بیماری فرد , آلرژی ها و... به منظور سهولت کار پزشک و سرعت انجام کار
  • استفاده از متن ها ی آماه برای سرعت عمل بیشتر
  • امکان ارتباط میان منشی و پزشک از طریق چت داخلی
  • امکان ویزیت با چند روش مختلف مثل لیست آماده دارو و تشخیص، یا تایپ یا قلم نوری
  • پرینت از صفحه قلم نوری



بخش گزارشات
  • تهیه ی گزارشات متنوع آماری روزانه , ماهیانه و یا با تاریخ های دلخواه
  • قابلیت کنترل تعداد چاپ هر گزارش
  • قابلیت تعریف پارامترهای ورودی گزارش مانند تاریخ و ساعت
  • امکان export اطلاعات به نرم افزار های مختلف جهت ویرایش یا بایگانی اطلاعات excel,pdf,text
  • ارائه گزارشات مالی و تشخیصی به پزشک
  • امکان مشاهده ی اطلاعات بیمار از طریق وب سرویس در هر نقطه و هر جا
  • امکان تهیه پشتیبان گیری دستی و اتوماتیک جهت بالا بردن امنیت اطلاعات
  • کپی اتوماتیک اطلاعات فایل پشتیبان برروی هارد اکسترنال
  • نمایش اطلاعات سال کاری
  • امکان گزارش گیری بر اساس سیستم وقت دهی



قابلیت های برنامه
  • اجرای نرم افزار در تمام محیط های ویندوزی از (ویندوز 7 سرویس پک 1 تا ویندوز 10)
  • بکارگیری کارآمد ترین زبان های برنامه نویسی 2018
  • استفاده از مشاوره پزشکان متخصص در کلیه ی بخش های نرم افزار
  • پشتیبانی سال اول رایگان
  • امکان تعریف دفترچه تلفن به صورت گروه بندی شده جهت ارسال پیامک های گروهی
  • امکان استفاده از نرم افزار به صورت شبکه بدون نیاز به اینترنت
  • امکان استفاده از تجهیزات هوشمند و امکاناتی مانند قلم نوری و پیامک
  • امکان چاپ گواهی های از پیش تعریف شده مانند گواهی استراحت، نامه بستری، معرفی نامه
  • امکان ساخت فرم ها و فیلد ها بدون نیاز به برنامه نویسی
  • امکان پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار توسط خود مشترک از هر دو قسمت نرم افزار



مزایای استفاده از برنامه
  • عدم نگرانی مدیران جهت حفظ و نگهداری پرونده های دستی
  • رضایت بیمار از کیفیت درمان و زیبایی ظاهری درمانگاه
  • سرعت بالا در دستیابی به اطلاعات
  • استفاده ی مفید از فضای درمانگاه
  • عدم انتقال آلودگی و میکروب از یک بخش به بخش دیگر توسط پرونده ها ی دستی
  • نقطه ی قوت اکسیر راه اندازی کامل نرم افزار , آموزش کامل پرسنل همراه با ارائه خدمات پشتیبانی
  • ما توانسته ایم پرونده های دستی را به طور کامل حذف کنیم و تمام روش های نوبت دهی را بهم وصل کرده ایم
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.