نام کاربري: رمز عبور:

بازاریابی پیامکی بخش مهمی از بازاریابی موبایلی است.

بازديد : 182 | یکشنبه 28 مرداد 1397 - 10:42
webonesms
ارسالي ها : 1
عضويت : 28 /5 /1397
بازاریابی پیامکی بخش مهمی از بازاریابی موبایلی است.

ثابت شده است که پیامک می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین ابزار فروش و بازاریابی باشد.از این رو،هنگام صحبت در مورد بازاریابی موبایلی، باید توجه ویژه‌ای به بازاریابی پیامکی داشته باشیم. هر پیام کوتاهی که برای شما ارسال می شود حاوی اطلاعاتی خاص است و احتمال خواندن این پیام توسط شما،ظرف مدت 3 دقیقه پس از دریافت آن، 98 درصد می باشد!!
هیچ وسیلهٔ بازاریابی دیگری نمی‌تواند چنین نرخ کارایی را عرضه کند و این باعث می‌شود بازاریابی پیامکی مناسب‌ترین راه برای ارسال پیام های کسب و کار شما به مشتریان و مخاطبان احتمالی‌ شماباشد.

اگرچه تکنولوژی موبایلی به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است و بسیاری از راه‌حل‌های عصر جدید را ارائه می‌دهد،اما همچنان «امکانات خوب قدیمی تر» از مُد نمی‌افتد. در توضیح این قضیه، از برخی آمار اخیر بازاریابی موبایلی استفاده می‌کنیم که نشان می‌دهد درصد کاربران تلفن هوشمندی که از پیامک استفاد می‌کنند، عدد عظیم 96 درصد است!

پس، علیرغم تمام پیشرفت‌های تکنولوژی موبایلی، استفاده از پیامک هنوزهم برای کابران خیلی مهم است. به همین دلیل است که هر بازاریاب دیجیتال باهوشی،از بازاریابی پیامکی غافل نخواهد شد.
مطالعه ی روانشناسی در بریتانیا نشان داد مصرف کنندگان دو برابر بیشتر از آنچه فکر می کنند وقت خود را در تلفن های همراه خود، صرف می کنند

پیامک انبوه و ارتباط با مشتری
پیامک انبوه مسلما باعث افزایش کارایی بازاریابی و ارتباط با مشتریان می‌شود.چرا که سریع و مقرون به صرفه است، مکالمات معنادار می‌سازد و اساس آن اجازه دادن به مشتری است (opt-in)*بوده و مشتریان قدردان چنین گزینه‌ای هستند.

*(opt-in)به اعلام رضایت یک مشتری یا دریافت‌کننده ایمیل (یا پیام‌های مستقیم دیگر) برای دریافت کالا، اطلاعات یا پیام بازاریابی ازطرف یک بازاریاب گفته می‌شود. این روش به طور کلی توسط اکثر شرکت‌های بازاریابی مستقیم، مجله‌های با اشتراک دوره‌ای یا فاقد اشتراک، عرضه‌کنندگان اطلاعات و ... استفاده می‌شود. پس از opt in، بازاریاب تا زمانی که دریافت‌کننده opt out را انتخاب کند، به ارسال کالا یا پیام‌های خود ادامه خواهد داد.


پیامک انبوه که به عنوان پیام کوتاه انبوه، پیام انبوه، پیامک تجاری، نرم افزار پیامکی یا حتی بازاریابی پیامکی نیز شناخته می‌شود، سرویسی است که به کسب کارها درمقیاس های مختلف، اجازه می‌دهد تعداد بالایی از پیامک‌ها را به تلفن‌های همراه مشتریان، از طریق سرویس‌های موبایلی مختلف بفرستند.

اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم ـ شما با پیامک انبوه می‌توانید که یک پیامک را به تعداد زیادی از گیرنده‌ها به صورت یکجا بفرستید. اگر هوشمندانه از آن استفاده کنید سرویس پیامک انبوه حتی می‌تواند تبدیل به نقطهٔ پرتاب تجارتتان شود.

ارسال پیامک انبوه، رونق کسب و کارها را به دنبال خواهد داشت. این سرویس هدفمند، مخصوصا در کمک به کارآفرینان نوپا، متوسط وحتی کوچک برای دستیابی به یک دیدگاه مناسب، طی فرآیند پیچیدهٔ خرید سودمند است. هچنین به صورت همزمان این اختیار را به کسب و کارها می‌دهد تا موقعیت‌های بی‌شماری را از طریق ارائهٔ استراتژی هایی که به خوبی هدف قرار داده شده بسازند.

این شیوه ارتباطی، کاربرانش را قادر می‌سازد که پیامک‌ها را به صورت ملی و بین‌المللی ارسال کنند. دقیقا به همین دلیل است که این نوع از ارسال پیامک، یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای کسب و کارهایی است که هدفشان رسیدن به مخاطبان خاص، به صورت محلی یا جهانی است.





وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.