عضویت
ورود

به شبکه کاترین خوش آمدید.
instagram email youtube facebook
کمک به مهربانه

لیست بهترین ربات های جایگزین نات کوین

تماشاگران: 127 نفر



معرفی لیست بهترین ربات های جایگزین نات کوین

این روزها بازار بازی های تلگرامی سر و صدای زیادی به پا کرده است. شروع همه این ماجرا از بازی نات کوین شروع شد. بازی که فاز استخراج آن به پایان رسیده و هم اکنون در صرافی های مختلف لیست شده است. در بازی نات کوین شما با ضربه زدن بر روی صفحه، سکه دریافت می کردید و علاوه بر این، بخش های مختلفی مانند بوستر، دعوت دوستان و ... برای افزایش سکه درون بازی وجود داشت. کسی از آینده این بازی ها خبر ندارد که کدام یک واقعی است و کدام یک صرفا یک بازی! در این مطلب قصد داریم فقط ربات های تلگرامی ترنده شده در میان کاربران را به شما معرفی کنیم و تصمیم بر فعالیت در این ربات ها با شماست.

«توجه: ربات های معرفی شده کاملا رایگان می باشند و به هیچ عنوان پولی پرداخت نکنید. همچنین برای امنیت بیشتر کیف پول خود را متصل نکنید.»

ربات بازی Yescoin

یس کوین

در بازی یس کوین همانند بازی نات کوین، مشغول جمع آوری سکه می شوید. در قسمت Earn می توانید با انجام کارهای مختلف سکه دریافت کنید. در قسمت Boost گزینه هایی برای ارتقا و افزایش سکه وجود دارد. از بهترین آیتم های این بخش YesPac نام دارد که دارای چند مرحله است و وظیفه آن جمع آوری خودکار سکه است.

در بخش Squad بازی، پاول دورف، تون کوین، نات کوین و ... حضور دارند.

«لینک ورود به ربات»

ربات تپ سواپ TapSwap

تپ سواپ

تپ سواپ یکی از اولین ربات های معرفی شده بعد از اتمام فاز استخراج نات کوین بود. پروژه TapSwap بر روی بلاکچین سولانا فعالیت می کند و توکن بومی آن TAPS نام دارد.

در این بازی می توانید در قسمت Boost با فعال کردن و ارتقا گزینه های مختلف سکه های بیشتری دریافت کنید. یکی از بهترین آیتم های این بخش Tap Bot نام دارد که وظیفه آن جمع آوری خودکار سکه است.

با افزایش سکه های درون بازی به لیگ های بالاتری منتقل می شوید و در قسمت Task می توانید جایزه خود را دریافت کنید.

«لینک ورود به ربات»

ربات Hamster Kombat

همستر کمبات

در بازی همستر کمبات که نقش مدیر یک صرافی ارز دیجیتال را دارید می توانید با انجام کارهای مختلف درون بازی سکه های خود را افزایش دهید. صرافی BingX توئیتی را در مورد همکاری با بازی همستر کمبات منتشر کرده است.

«لینک ورود به ربات»

توکن HOT

توکن HOT

پروتکل Near کیف پول خود را در بستر تلگرام عرضه کرده و کاربران می توانند درون آن توکن HOT را ماین کنند. این توکن برای پرداخت کارمزد تراکنش و خرید دارایی در اپلیکیشن های غیرمتمرکز به کار می رود و قرار است بین اولین کاربران توزیع شود.

«لینک ورود به ربات»

نظرات (0)
ثبت یک نظر جدید

شبکه های پرطرفدار

شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم

شبکه سریال
شبکه نمایش

شبکه نمایش

شبکه فیلم و سریال
شبکه خبر

شبکه خبر

اخبار
شبکه نسیم

شبکه نسیم

شبکه نشاط و سرگرمی
شبکه 3

شبکه 3

شبکه جوان
شبکه ورزش

شبکه ورزش

برنامه های ورزشی